lørdag den 27. november 2010

Nedtælling....

I dag er jeg 36+2 og nedtællingen har længe været igang. Jeg er nu så gigantisk, at jeg ikke kan gå særlig langt. Sneen sætter yderligere sine grænser for cykle tør jeg ikke i det glatte vejr. Er lykkelig for at jeg nåede at købe julegaverne i mandags.

Jeg burde ikke klage for af en tvillingegravid har jeg det vist godt, og ungerne blev i mandags skønnet til stadig at være lige over gennemsnittet ifht. en alm. single graviditet - ca 2800 gram skulle de være stykket- så i dag nærmer jeg mig vel en ca 6 kg børn i maven. Det kan ikke være bedre. Men nøj hvor jeg glæder mig til at få min krop igen - kunne bygge brio togbane med Konrad - ikke skulle tisse 5 gange om natten - samle ting op fra gulvet uden at blive hysterisk - og få klippet mine tånegle...

Næste milepæl er torsdag hvor jeg er 37 +0 - derefter er drengene ikke for tidligt fødte mere. Den sidste milepæl er den efterfølgende weekend hvor "vi" - dvs. Mikkel endelig kan begynde at flytte rundt og gøre huset klart til tvillingernes ankomst. Onsdag flytter vores lejere ud og så får vi lige et par rum ekstra vi pt mangler. Det glæder jeg mig til. Selvom vi vist efterhånden har fået fat i det hele til ungernes ankomst fylder det, at det meste er gemt væk i arbejdsværelset og på loftet....

Den 9. dec. er den store dag hvor fødslen bliver sat igang hvis jeg ikke er gået i fødsel inden da.....Det er om under 14 dage!

2 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Jeg får altså helt gåsehud Stine pigen. Nøj hvor jeg glæder mig til at møde de små store bisser!

Susanne sagde ...

Du er sej Stine. Det er rigtig lækkert at kunne bære en tvillingegraviditet så flot. Jeg glæder mig vildt meget til at læse om børnene og se en masse billeder.