lørdag den 20. september 2008

Tanker om Konrad....

I maven kan jeg mærke den lille trold. I starten troede jeg han var en værre ballademager. Han har også sparket mere end Klemens. Nu er han gået mere over i møffe-mood, men synes nu som Klemens som et mildt væsen. Det er bestemt ikke sådan, at jeg ikke kan mærke ham, han hikker, møffer, rør på sig på sin egen fine måde. Det føles både roligt og godt.

Han har hele tiden ligget anderledes end Klemens gjorde i min mave. I lang tid lå han på tværs. Jeg er sikker på han aspirerer til at blive en superhelt. Det virker dog som om han pga. pladsmangel har opgivet den noget kontrære stilling, for de sidste par uger har han haft hovedet ned af, og han møffer ikke fra den ene til den anden side som Klemsemusen gjorde, men han lå også med hovedet oppe. Konrad virker ikke lige så stædig, for når Klemens ville flytte sig og jeg lå forkert så sagde han til. Jeg er spændt på hvem han er ham Konrad, og om mine fornemmelser holder stik. Jeg kan ikke vente til at ugerne er gået, og han kommer ud til os, så vi kan holde af, holde om pusle, nusse, hygge, amme, lege, kigge på verden, synge sange, danse, vise verden frem, trøste og være der for ham....Nøj hvor jeg glæder mig til også at blive mor til et levende barn!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kan jeg fandeme godt forstå!

Gustav lå også anderledes end Cirkeline. Jeg tænkte, at det nok også handlede om, at maven var blevet udvidet. Derudover havde Gustav hele tiden hikke og det havde han så også ret ofte de 2 første leveår.

:)

Heidi sagde ...

Det er lige så jeg smelter af dine beskrivelser af dine drenge. Og så drømmer jeg mig lidt tilbage til dengang jeg også havde en møffer i maven... jeg elsker møf!

Hvor bliver det fantastisk for jer at få Konrad at se.
Kram fra Heidi

Anonym sagde ...

Kæreste Stine. Har været lidt væk fra blogverdenen de sidste par dage, men blev så glad inden i af dit lille indlæg om dine to drenge. Tænk, du er næsten mor til to snart! Jeg glæder mig så ubeskriveligt til at lille My kommer ud, og jeg glæder mig også helt vildt til at Konrad kommer ud til jer og os. De to små er på en eller anden måde så stærkt forbundet inden i mig. Iiiihhhhh hvor jeg også glæder mig Stine!

Mange kram og tanker......

Line sagde ...

Jeg glæder mig saksusmer også til at møde Konrad! Jeg tror han er en skæg en, ja det forestiller jeg mig altså bare...