onsdag den 9. april 2008

Klemses have er anlagt

og Klemses forældre og gartner Sandberg er svært tilfredse med resultatet. Det blev lige som vi havde tænkt. Nu kan jeg slet ikke vente til græsset kommer op. Ifølge fagkundskaben går der hele tre uger før et sker. Jeg glæder mig også til, at lavendlerne vokser og blomstrer, krydderurterne tager form og sommerfuglebusken vokser sig stor. Lige nu synes bare de tre uger før græsset er oppe som en uendelighed, men omvendt så skal Klemens jo altid ligge lige hvor han er, og så er tre uger måske ikke så meget....

Jeg havde glemt at få fotoapparatet med, og min mac og mobiltelefon er ikke blevet venner endnu, så billederne af Klemses have kommer først i morgen...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Stine

Dejligt at Klemses have er færdig. Ihvertfald fra jeres hånd. Så er det op til naturen og tiden at gøre det sidste arbejde.

Det bliver da også skønt at skulle følge med i udviklingen af de forskellige planter, blomster og urter. Nu hvor billedet af Klemens desværre er statisk så er hans have dynamisk og et sted i forandring.

TILLYKKE!!!

Heidi sagde ...

Det vil jeg glæde mig til at se. Jeg kan jo ikke lade være, når jeg besøger India. Men må jeg spørge; hvordan har du det egentlig med at sådan en helt fremmed som mig gerne vil besøge Klemens' gravsted?
Kærlig hilsen
Heidi (Laurits' mor)

Line sagde ...

Det er blevet SÅ flot! Er helt vild med krydreurtebedet!

Men i har glemt propellen ved vandhanen!

Kram Line

Maomis sagde ...

Nøj hvor jeg glæder mig til at se!

Anonym sagde ...

Det lyder bare så flot og jeg glæder mig til at se billederne og forhåbebligt kommer der billeder løbende så os der ikke lige bor over på øen også kan følge med.

Og mange tak for hilsen, den varmede

Kærlig hilsen
Mette

Stine Willum Adrian sagde ...

Tak for alle kommentarerne - og Heidi alle er velkommen til at hilse på Klemens hvis man kommer forbi. Det varmer bare at han får besøg!

Stine