torsdag den 26. marts 2009

Min første grød....

Så skete det.... Konrad er snart 5 måneder, og jeg har ventet lidt med den første grød. Jeg har haft mange gode undskyldninger, og man behøver jo ikke gå igang med det før 6 måneder. Der er dog det lille men, at Konrad da ikke kan få bryst om dagen, for jeg skal starte på arbejde. Så i dag smagte han på hirsegrød fra helsekosten, og han syntes det var ret spændende. Vi skal have arbejdet lidt på det der med at spise og ikke sutte, men jeg er sikker på det nok skal komme....


4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Aj, spændende. Hvad mon det er for noget arbejde? Ja, undskyld min nysgerrighed... men jeg er nok ikke den eneste nysgerrige næse her i blogland ;-)

Line sagde ...

Ojs han er ved at blive ret så stor ham Konrad syns jeg!

Stine Willum Adrian sagde ...

Jo jeg skal tilbage til forskning. Jeg har fået 6 måneders forskningspenge til at skrive artikler om sædbanker og sæddonation på baggrund af min PhD-afhandling.

Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget. Jeg nyder virkelig min barsel med Konrad, og det bliver hårdt ikke at være der hele tiden til at følge dagens små og store forandringer med ham trolden, men jeg glæder mig godt nok også til at komme igang med at arbejde igen.

Jeg føler mig efterhånden mere end klar og er meget fit for fight!

Jeg er også sikker på, at det bliver godt for både Mikkel og Konrad at have mere tid sammen. De har satme bare at nyde sommeren, mens jeg sidder og sveder på KUA ;-)

Anonym sagde ...

hello! nice to see your blog!