lørdag den 18. oktober 2008

24 dage til termin...

Der er 24 dage til termin og igangsættelse, hvis altså ikke Konrad beslutter sig til at komme før. Det håber vi for herhjemme kan vi slet ikke vente, og jeg føler mig efterhånden kæmpe stor og tung....

Nerverne er også lidt slidte, der går ikke lang tid imellem, at jeg vækker Konrad i maven, hvis han har været for stille. Håber ikke han har fået blå mærker af alle de møf jeg har givet ham.

Jeg har fundet et ubrugt kalenderlys, der er blevet tændt i dagens anledning. Jeg er meget meget mere spændt end et lille barn før juleaften, og den 11 nov. føles lige så langt væk som en hel uendelighed, men der er ikke andet at gøre end at tage en enkelt dag af gangen.....

4 kommentarer:

Maomis sagde ...

En hel julekalenders ventetid. Det er er da næsten heller til at holde ud. Håber tanken om at lille Konrad kan holde ventetiden udholdelig. Lige om lidt er han her.

Anonym sagde ...

Uuhhhh.... der er alt for lang tid til og alligevel er det så tæt på! Tænk hvis de 2 små kommer til verden samme dag! Det er da en helt fantastisk tanke!

Vi købte en græsk yogurt idag og udløbsdatoen er den 20. november g så gi det altså virkelig op for os at det er lige om hjørnet. Jeg mener år an har madvarer i køleskabet der kan holdesogtil efter den 11. november.

Du kan ogå tro at My bliver møffet til herhjemme. Der skal ikke være for stille for længe....

Vi ses snart søde Stine! Knus

Anonym sagde ...

Undskylder udeblivelsen af diverse bogstaver og mellemrum. Det trådløse tastatur mangler vidst batterier....

Heidi sagde ...

Uh, sikke en ventetid... God ide med kalenderlyset :-)
Kram fra Heidi