mandag den 20. oktober 2008

Der er lige blevet skudt udenfor min gadedør....

Og det synes jeg altså bare på ingen måde er i orden. Der har været mange skudepisoder i nærområdet det sidste stykke tid, men i dag var det så på Nannasgade/Rådmandsgade ved høj lys dag og med børn overalt for der ligger en skole, der er boldbane og mange unger i gaden.

Jeg hørte skudne, men var overbevist om at de lyde der kom måtte være fyrværkeri antændt af nogle af ungerne, som jeg kunne høre nede fra boldbanen. Det var det så ikke - i stedet var børnene på boldbanen vidne til, at der blev skudt og det er fandeme ikke i orden. Jeg er rasende og chokeret og drøn hamrende arrig efter jeg på Politikens webside fik læst hvad der var sket og så politiet afspærre udenfor mit vindu..... Der er helt stille nede fra boldbanen og gaden nu og jeg har en stor klump i maven.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

NEJ det er fanme ikke i orden!!!!!! Det er bare for tæt på.Det er ikke i orden nogen steder, men slet ikke i ens egen gade! ØV!

Anonym sagde ...

og slet ikke med alle de børn. Godt at der ikke skete nogen noget!

Line sagde ...

Aj, Stine, jeg er sgu også rystende bange. Ja, det er jeg altså bare. Raja og jeg cyklede forbi det sted der blev skudt for en måneds tid siden, kort inden der blev skudt. - Det er bare for tæt på.
Jeg er sikker på det er en overgang. Det er da for absurd hvis DK udvikler sig til cowboy og indianer ik...